Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. október 12., vasárnap

Szerelmes orchideák cukorból

Cukor orchidea

    Nagyon kedves kis felkérést kaptam egy hónapja, rettentő ötletesnek és kreatívnak találom. Ez a kis cukorvirág kompozíció lett az eredménye. A kérés az volt, hogy legyen 2-2 darab rózsaszín és kék cukorból készült orchidea ami az együtt töltött 4 évet szimbolizálja a pár számára és legyenek összefonódva. Én ennek kimondottan örültem is, mert nagyon szeretem az orchideákat. Virágcserepet készítettem polisztirol alapra cukormasszával bevonva sötétlila színben. A cserepet stencil technikával aranyszínű damaszt mintával díszítettem.

  Tervezem, hogy a közeljövőben ilyen kurzust is indítok majd, ha érdekel akkor a cukorviragkurzus@citromail.hu e-mail címen jelentkezz. Addig is ha szeretnéd megtanulni a rózsakészítést akkor szívesen látlak az október. 18.-i cukorrózsa készítő tanfolyamomon ahol még vannak szabad helyek, jelentkezz e-mailben. Az esemény részleteit itt találod.
Látogass el facebook oldalamra is:  http://www.facebook.com/sugarfantasie



Nincsenek megjegyzések: