Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. október 25., szombat

Szerelmes mézeskalácsszívek



mézeskalácsszív

  Egy kölönleges glazúrdíszítési technikát próbáltam most ki, ami úgy néz ki mint egy steppelt párna. Most kicsit a szerelmet akartam kihangsúlyozni ezzel a piros színnel. Csináltam egy kis bolondos piros fehér kockásat is. Esküvőre készítettem őket de szülinapra és valentin napra is tökéletes ajándék. A jobb felsővel egy menyecskeruhát szerettem volna ábrázolni.
  Egy esküvőre a mézeskalács nagyon kedves kis köszönetajándék lehet. A vendégek biztos fognak neki örülni. Ajánlom a pároknak akár ilyen modern steppelt párna mintás akár hagyományos díszítésben.

Ha szeretnéd megtanulni akármelyik technikát Mézeskalács tanfolyam keretein belül meg tanítom neked, írj a cukorviragkurzus@citromail.hu email címre és küldöm a szükséges infokat emailben.

http://www.facebook.com/sugarfantasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése