Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. augusztus 22., péntek

Sziromtündér torta

tündértorta
                                                         http://www.fotozz-alkoss.info/                 


cukorvirág




tündér figura    Egy nagyon kedves párnak készítettem ezt az aranyos kis tortát, ők ajándékozták az anyukának. A kérés az volt, hogy csokitorta legyen fehér színben és tündérke legyen rajta. Én valahogy így képzeltem el. Szerintem nagyon aranyos lett, igazi mesebeli kis torta. A múltkor gyönyörű profi fényképeket készítettek kislányomról és így háláltam meg nekik. Ez a torta lett belőle. A tündérke a rózsaágyon cukorból lett megformázva és ehető ételfestékporral árnyaltam. Valóságos kis cukorszobor lett amit bátran kirakhatunk a vitrinbe, nem fog elolvadni vagy megromolni. Mintha porcelánból készült volna. Még mindig elcsodálkozom rajta, hogy a cukor milyen csodálatos anyag és sokrétű a felhasználása.  Tudom minden tortánál azt mondom, hogy ez a torta a kedvencem, de ez most tényleg. Addig amíg a tündér el nem készült kételkedtem benne, hogy sikerülni fog, de sikerült és büszke vagyok magamra. Azt hiszem hasonló cukorvirágot még fogok készíteni. A torta ízét illetően laktózmentes csokoládé.

tündér torta

http://www.facebook.com/sugarfantasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése