Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. június 20., péntek

Kávés pisztácia torta




Nagy kedvencem a pisztácia. Szeretem sósan, fagylaltba, csokoládéba ás ezt a receptet is már nagyon régen szerettem volna kipróbálni. Lengyel József mestercukrász Torta és karamell bukkantam rá és egyszerűen tudtam, hogy egyszer ezt el kell készítenem. Tudni kell, hogy Józsi tortái és munkái egyszerűen rabul ejtettek. Fantasztikus eleganciát visz a tortákba és süteményekbe is. Számomra az egyik favorit a tortadíszítésben. Ez a desszert is szerintem nagyon különleges, gusztusos és finom. Sokáig azért nem készítettem el mert nem találtam sótlan pisztáciát de végre sikerült ezt is beszereznem és ez az akadály is elhárult. Azt hiszem a receptet nem fogom ide bemásolni, itt megtaláljátok. És most megyek és eszek is egy szeletet belőle. Köszönöm kedves Józsi, hogy megosztottad velünk ezt a receptet. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése