Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. augusztus 7., csütörtök

Banana split torta

    Ezt a banános csokitortát szintén saját recept szerint készítem, egyszóval én találtam ki. Szeretem a banánt és a csokit is. Valahogy nem szokványos módon szerettem volna elkészíteni. Nagyon finom lett, egy kettő el is fogyott.

Hozzávalók:

Piskóta:
8 tojás, 8 kanál cukor, 3 kanál kakaó, 5 kanál liszt, 1 csipet só

A tojások fehérjét felverjük a fele cukorral, a másik felét pedig a másik fele cukorral. Ha kész  fehérjehabhoz forgatjuk a sárgáját, majd a lisztet és kakaót is. Sütőpapíros kapcsos tortaformába töltjük és 160 fokon megsütjük. Várunk vele addig míg ki nem hűl, nehogy összeessen.


Krém:
1 liter cukrászhab alap, 4 púpozott kanál porcukor,  3 banán+ 1 a díszítéshez, 1 csomog vaníliás pudingpor, 4 dl tej, 10 g  vaj

A banánt felkarikázzuk a vajon megpároljuk. A habalapból elveszünk kb 1 dl-t és  felöntjük vele a banánt. A pudingot is megfőzzük a tejben és kihűtjük mindkettőt. A habalapot felverjük a cukorral és mikor már félig jó hozzámixereljük a pudingot és banánt. Ha túl kemény adhatunk hozzá pici tejet.

A piskótalapot 4 felé vágjuk és megtöltjük a krémmel. Hagyunk annyit amivel fel fogjuk díszíteni. Körbekenjük és körbedíszítjük. A közepét kirakjuk banánkarikákkal és egy csomag átlátszó zselatinból készült zselével.

   Finom és egyszerű recept, szerintem bárkinek sikerülhet, jó sütögetést mindenkinek.

http://www.facebook.com/sugarfantasie



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése