Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. július 12., szombat

Romantikus vintázs csipke torta


Romantikus torta



csipke torta
Nagyon örültem, hogy ezt a tortát elkészíthettem, mert végre cukorvirágokkal díszített tortát csinálhattam. Ritkaság, hogy ilyen kéréssel fordulnak hozzám és én nagyon szeretek cukorvirágokat gyártani, de gondolom erre már rájöttetek.  Ráadásul ezek a vintázs és antik torták közel is állnak hozzám, bár furcsa de semmi másban nem szeretem csak a tortákban.El nem tudnám képzelni a lakásomat csupa antik bútor és csecsebecse között. Az antik hatású torták mégis különös helyet foglalnak el a szívemben. Szerintem a kreatív torták királynője ez a stílus. Én ha tehetném mindig csak vintázs tortákat készítenék. Nem tudom miért vagyok ennyire rabja ennek a fajta tortadíszítésnek. Azt gondolom, hogy ez a stílus nagyon jó választás egy 50.szülinapját ünneplő hölgynek. A cukorrózsákat gyorsan száradó cukormasszából készítettem. A torta íze tejszínes erdei gyümölcsös. Külön kérés volt ez a lilás szín és a csipkék a tortán. Igazi antik hatást kölcsönöz neki. Én nagyon örülnék egy ilyen elegáns és romantikus születésnapi tortának. Ja amúgy én mindenfajta születésnapi tortának örülnék, mert nekem még sosem volt, persze a gyerekkoromat kivéve. Ugye az a bizonyos „kaptafa”.
Vintázs torta

                                                                                                                           
                                                                                         






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése