Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. július 28., hétfő

Kaptam egy díjat!

Sziasztok! Még alig 3 hete írogatok és máris kaptam egy díjat Marytól a Mary konyhája blog szerkesztőjétől. Köszönöm Mary, hogy megtiszteltél vel, nagyon örülök neki és neked sok sikert kívánok munkádhoz.  Megpróbálok a legösszeszedettbben válaszolni azokra a kérdésekre amit feltettél nekem és úgylátom nagyon nekem való kérdésekkel ajándékoztál meg.
    Ezt a díjat kaptam, köszönöm:


íme a kérdések és válaszaim:
1.Mi a kedvenc süteményed?

A kedvenc süteményem, hú nehéz kérdés. Valójában a krémes sütikért rajongok jobban, ha választanom kellene, legyen talán a párizsi banán, imádom és édesanyámra emlékeztet ő szokta sütni  nekünk régen.

Mi életed fő álma?
Nem is kérdés, egyértelmű számomra, de sajnos úgy érzem sosem valósulhat meg. Egy cukrászat lenne az én fő álmom, de azt hiszem ehhez a világ másik felére kellett volna születnem, itt nem látok a tortasütésben és cukorvirág készítésben nagy jövőt. Sajnos nálunk még mindig nem értékelik az emberek a kreatív tortákat, mennyi munka van benne és mennyi pénzbe kerül a megvalósíłtásuk. Persze tudom, hogy a legtöbb ember hónapról hónapra él és nem is tudja megfizetni, éppen ezért mondom, hogy máshova kellett volna születni ahhoz, hogy ebből meg tudjak élni. Úgy irigylem azokat az embereket akik meg tudnak élni hobbijukból és azzal foglalkozhatnak amit szeretnek. Tehát marad a hobbiszinten való családnak és barátoknak sütés. Ami viszont azért jó mert mindig látom a reakciókat és az örömöt az arcukon egy-egy torta vagy cukorvirág láttán. De az álmok ugye azért vannak, hogy megvalósítsuk őket. Ki tutdja lehet, hogy egyszer sikerül és semmi mással nem kell foglalkoznom csak torta és cukorvirág  készítéssel.

Mi az amiről letudnál mondani?
Hát ez a legnehezzebb kérdés, hiszen már most is sokmindenről lemondok, például egyáltalán nem járunk kirándulni, nincs rá keret, de nem érdekelnek az autók sem.

Milyen zenét szeretsz?

Mary látom raktál fel nekem egy igazán személyre szóló kérdést. Egyértelműen úgy ahogy te is én is a rock zenét szeretem. Nem is kérdés meklyik zenekar nálam az abszolut favorit. Na ki tudja ki találni? Na jól van elérulom Bon Jovi ami 10 éves korom óta megbabonázott és azóta is szívem csücske. Tavaly nyárig éppen ez volt életem legnagyobb álma, hogy egyszer eljussak egy Bon Jovi koncertre. Mondhatnám úgyis 2 szerelmem van a tortadíszítés és a Bon Jovi. És ezt sikerült tavaly 2x is véghez vinnem, azt hiszem még mindig a hatása alatt vagyok. Szeretem az Omegát, Pokolgépet, Moby Dicket, Depp Purplet és tudnám sorolni sokáig.

Akinek a díjat odaadnám, őket nagyon tisztelem, gyönyörű blogot működtetnek és fantasztikus dolgokat kreálnak  a konyhában.

Szemiramisz függőkertje
Ditta tortái és konyhája


És most jöjjenek a kérdéseim:

1. Miért kezdtél el blogot írni?
2. Mi az ami még a konyhán kívül érdekel?
3. Egy lakatlan szigetre mi az a három amit magaddal vinnél?
4. Volt már olyan helyzet amikor el gondolkodtál azon, hogy abba hagyod a torta vagy mézeskalács sütést?

  Remélem örömmel tölt majd el benneteket, hogy rátok gondoltam és sok sikert kívánok a konyhában és a blogon is.

http://www.facebook.com/sugarfantasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése