Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. november 21., péntek

Karácsonyi mézeskalácsok ahogy én készítem


karácsonyi mézeskalács
    Számomra már elkezdődött a karácsony. Ilyenkor én már a mézeskalácssütés lázában égek. Imádom ezeket a picike kis sütiket készíteni, igazi karácsonyi hangulatot kölcsönöznek a lakásba. Ez az első ráta ami elkészült. Tagja vagyok a Facebookon egy klubnak ahol meg ajándékozzuk egymást egy kis saját készítésű ajándékkal, ezért én ezeket a mézeseket készítettem az illetőnek.
mézeskalács   Készülőben van még egy mézeskalács házikó is amit a Budapesti Mézeskalácsváros felépítésére készítek. nagyon izgalmasnak tartom ezt a kezdeményezést. Először fogok ezen a rendezvényen részt venni, remélem sikeres lesz és tetszeni fog majd az én házikóm is az odalátogató nézelődőknek. Az átlagosnál kicsit nagyobb mézeskalács házzal készülök és ha kitelik az időmből akkor egy mézeskalácsból készült szánkóval is hozzájárulok a Mézeskalácsváros felépítéséhez. A rendezvény lebonyolítása után külön posztot szánok ennek a mézeskalács házikónak is. A linkre kattintva ti is regisztrálhattok, hogy elhelyezhessétek a ti mézeskalács házatokat is az ország legnagyobb mézeskalácsvárosában

  Ha kíváncsi vagy további mézeskalácsimra is tekintsd meg Őket az alábbi linkekre kattintva:
Szerelmes mézeskalácsszívek
Díszes kis mézeskalácsaim
Halloween mézeskalácsaim

http://www.facebook.com/sugarfantasie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése