Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. szeptember 24., szerda

Esztergomi mézes sütemények versenye


 mézes sütemény verseny


 mézeskalácsMár 7. alkalommal rendezték meg itt Esztergomban a Prímás Pincében a méznappal egybekötött sütemény és édességversenyt. Természetesen mint megszállott torta készítő én sem maradhattam ki a versenyből. Túl sokat nem is kellett gondolkodnom azon, hogy mit is süssek. Tudtam, hogy erre az alkalomra mi sem lehet alkalmasabb az isteni kakaós marlenka tortámnál. Tudtam, hogy ha valamivel, hát akkor ezzel nyerhetek. Készítettem egy nagy és sok mini marlenka tortát. Ez a sütemény nagyon érdekes mert a lapok kőkeményre sülnek ígyhát azonnal nem is fogyasztható, egy nappal a fogyasztás előtt kell elkészíteni. Utána viszont olyan omlós lesz, hogy szinte magától olvad szét az ember szájában. Mondanom sem kell óriási sikere volt, kb. 10 perc alatt elkapkodták. Bezsebelhettem így a rengeteg dícséretet és a különdíjat is. A különdíj mellé még egy gyönyörű könyvcsomaggal is megajándékozott a zsűri. Sajnos a többi alkotást elfelejtettem lefényképezni, de az én asztalomat meg tudom mutatni. Díszítésnek még mézeskalácsokat díszítettem és bemutattam cukorvirágaimat is amik szintén nagy sikert arattak.

  Ha kíváncsi vagy mézeskalácsimra is tekintsd meg Őket az alábbi linkekre kattintva:
Szerelmes mézeskalácsszívek
Díszes kis mézeskalácsaim
Halloween mézeskalácsaim
Karácsonyi mézeskalácsaim

 Ha meg szeretnéd tanulni ezeket a mézeseket is elkészíteni jelentkezz a cukorviragkurzus@citromail.hu email címen. Kurzusaimat Párkányban és Komáromban is megtartom, illetve, ha egy helyről többen is vagytok akkor kérésre el is megyek hozzátok. A tanfolyam 6 óra és ára 40 euro.
A tanfolyamra mutató link :
Mézeskalács díszítő tanfolyamok

http://www.facebook.com/sugarfantasie


marlenka


 marlenka torta


 mézeskalács




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése