Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. szeptember 21., vasárnap

Vintázs gyöngytorta



gyöngy torta


 gyöngyös torta
http://fotozz-alkoss.info/
  Már említettem nektek, hogy egyenesen imádom a vintázs stílusú tortákat csipkékkel, gyöngyökkel. Ezért is örültem nagyon ennek a felkérésnek. A kérés annyi volt, hogy a torta legyen krémszínű és legyenek rajta gyöngyök mert gyöngylakodalomra készül. Virágot nem kértek rá, mert selyemvirágot készítettek rá, majd ha kapok a selyemvirágokkal róla képet azt is megmutatom. A vörös cukorrózsa a tetején csak a fénykép erejéig került rá. Kaptam pár inspiráló képet gyöngyös tortákról, de igazából én nem nagyon szeretek másolni inkább a saját magam fantáziája után menni. Kitaláltam inkább egy saját mintát és azt hiszem nagyon jó és mutatós kis torta lett. A cukorvirágot pedig a Kreatív vagyok kézműves oldalnak készítettem, a lépésről- lépésre cikk várhatóan jövő héten jelenik majd meg róla a www.kreativvagyok.hu oldalon. Ha szeretnétek a cikkeimről a közeljövőben mindig értesítést kapni akkor itt feliratkozhattok a kreatív vagyok hírlevelére ahol rögtön egy ötletes dekupázsolt doboz lépésről-lépésre videóra is szert tehetsz feliratkozásoddal.. A cikkeim lépésről lépésre meg fognak tanítani cukorvirágokat készíteni. Ajánlom, ha érdekel a cukorvirág készítés.
  Visszatérve a tortához a csipkéket csipkekiszúróval készítettem és gyöngysor formázó szilikonformával pedig a gyöngyöket. A torta íze fekete erdő és méghozzá laktózmentes. 


gyöngyös torta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése