Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. december 30., kedd

Székesfehérvári süteménysütő versenyen jártam


Imádom a sütiket, imádom Székesfehérvárt és imádom megmérettetni magam alkalmanként. Megláttam ezt a lehetőséget és rögtön kaptam is az alkalmon és beneveztem. Már abban a pillanatban tudtam, hogy mivel is fogok nevezni. Két kategóriában neveztem: torta és sütemény.  Készítettem egy nanuk tortát és mini marlenkákat. A marlenkám az már egyszer különdíjas lett az esztergomi Prímás pincében megrendezett mézes sütemények versenyén. Úgy látszik ez a süteményem ahova viszem mindenhonnan elhozza a különdíjakat, így lett ez itt is Székesfehérváron. A tortán levő glazúr gallér sajnálatos módon a 3 órás buszon való utazás következtében szinte teljesen megsemmisült, és sajnos még lefotózni sem volt időm, de ígérem készítek még egyet és majd megmutatom milyen szép is volt . A bejegyzés alatti képen egy hasonló tortám látható ami nem pont olyan de ugyanazzal a technikával készült. Erről a tortámról ezen a linken olvashattok bővebben: Glazúrral díszített torta a romantika jegyében A szervezőknek köszönöm, hogy részt vehettem és, hogy a tönkrement tortadísz ellenére is különdíjban részesítette alkotásaimat. Nagyon kedves és jó hangulatú emberekkel volt alkalmam megismerkedni, nagyon örülök, hogy ott lehettem. Az ajándékoknak is nagyon örülök, a bor és a tökmagolaj isteni finom. Egyszóval nagyon tetszett az egész rendezvény a gyermekprogramokkal együtt.


További versenyekről és rendezvényekről, amin részt vettem itt olvashattok :
I. párkányi esküvőkiállítás
Esztergomi mézes sütemények versenye

glazúr torta

2 megjegyzés: