Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. június 19., csütörtök

Hattyúk tava torta





Egy nagyon kedves kolléganőm fiának az esküvőjére készült ez az esküvői hattyú torta. Szabad kezet kaptam, aminek mindig örülök, mert szárnyalhat a képzelet. Nem szeretem, ha meg van kötve a kezem, az nem érdekes. Egy kreatív tortással a legrosszabb ami történhet munkája során, hogy kész tények elé állítják és nem engedik kibontakozni. De persze ez nem azt jelenti, hogy azt nem készítem el, csak az számomra már akkor nem érdekes, ha úgy tetszik unalmas.



Ebben a tortában kiélhettem a művészi hajlamaimat. Többfajta tortadíszítési technikát is alkalmaztam rajta. A hattyúk, virágok és háttérkép is cukorból van. A hátteret pasztillázsból készítettem és ételfestékkel festettem meg, ami nálam nagy szó, mert én meg a rajzolás, hát k.b.a pálcikaemberkéknél kimerül.. A keretet ehető arany lüszter festékkel kentem le.  Imádtam a hattyúkat csinálni, minden apró kis részletét előkészíteni. A hattyúk, virágok és háttérkép is cukorból van.  Attól függetlenül szerintem elég jól sikerült.  Az íze dobos torta és Farka Vilmos receptje alapján készült. Köszönöm a receptet, mindig ezt használom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése