Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. június 18., szerda

A múló idő, avagy a 2014-es év első tortája - Óra torta

Szilveszteri óra tortaEz a torta igazából születésnapra készült, de gondoltam, ha már Újév akkor legyen szilveszteri hangulatú és nem mellesleg egy versenyre is készültem vele, amin 4. helyezést is elértem a a Torty od mamy oldalon zsűri döntése alapján. A mint említettem már a gótikus, vintázs és modern torták a kedvenceim. Ezt a steampunk antik stílust is nagyon magaménak tudom. Még mindig az egyik kedvenc tortáim közé tartozik. Az ízesítése oroszkrém kandírozott gyümölcsökkel Farkas Vili receptje alapján. Az óra csokigyurmából és cukorból van megformázva és ehető ostyafotóból van a számlap, mivel először festéssel próbálkoztam, de az valahogy sosem ment nekem. . Kicsit antikoltam ehető aranyporral. Cukorból fogaskerekeket gyártottam rá. Kicsit babra munka volt, de megérte én még most is szeretem nézegetni, egyik legjobban sikerült tortám. Büszke vagyok rá és nem mellesleg finom is volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése