Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. június 22., vasárnap

Cukorvirág kompozíció -eddigi legnagyobb munkám


Cukorvirág csokor cukoroszlopon

cukorvirágok
Nem is tudom, hogy kezdjem. Rengeteget készültem erre a cukorvirág csokorra. Fogalmam sem volt hogyan kezdjem el. Rengeteg munka van benne. Először az oszlopot csináltam meg cukorból. Csak ez tartott 1 hónapba míg elkészült, ugyanis nem látszik rajta de darabokból van felépítve és fokozatosan szárítva. Lényegében a szárítás miatt tartott ilyen sokáig. Az oszlop 50 cm magas és ehető. A virágok pedig drótos virág technikával készültek szintén cukorból ehető ételfestékkel.  Amint látható van benne somfavirág, rózsa, frézia, édes borsó, kála és borostyánnal van dúsítva. A cukorvirágokat is kb. 1 hónapig raktam össze, persze nem folyamatosan dolgoztam, ahogy száradtak úgy dolgoztam .

     Valójában a Webcukrász tortadíszítő versenyre készítettem, na meg saját magam szórakoztatására és nem mellesleg a lelkemnek is jót tett ugyanis pont abban az időben voltam nagyon mélyponton. A cukorvirágok rengeteg nehézségen segítenek át, mondhatom, hogy a tortákkal együtt terápiás hatással vannak rám és lelkemre. Kedves ismerősöm Ani Johancsik mondta a minap, hogy mi akkor tudunk igazán alkotni minél inkább nagy a bánatunk. És milyen igaza van. Ez a munka pontosan ellentéte annak amit lelkem mélyén éreztem. A lelkem tele volt szomorúsággal amit át tudtam ültetni és valahogy átkonvertálni ebbe a csokorba.  Az alkotás gyógyít, ajánlok mindenkinek bármilyen alkotói tevékenységet, mert színesebbé teszi a mindennapokat.


cukorvirág csokor

Még egy apró megjegyzést meg kell, hogy említsek a végére. Tulajdonképpen  A Sugar Fantasie ennek a kompozíciónak a fantázia neve és erről kapta tulajdonképpen a blog a nevét. Apropó, mit szóltok? Tetszik nektek a blog címe?

cukorvirágok

Várom  véleményeket.
                                          

                                  

                                      

                                                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése