Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. július 17., csütörtök

Csokoládés mogyorótorta

Csokis mogyorótorta
Szeretitek a mogyorós édességeket? Most egy nagyon finom tortát hozok nektek, nagyon szeretem készíteni. Ezt most ajándékba készítettem, promócióra és egy kis gyakorlásnak is szántam mert a csokizás még nem megy tökéletesen, de azért már alakul nem? Elárulom most nektek a receptet ami szintén saját találmány. Ha tetszik készítsétek el ti is.

Piskóta hozzávalói:

6 tojás, 6 kanál liszt, 6 kanál cukor
A tojásokat a cukorral minimum 20 percig verjük. Hangsúlyozom, hogy ehhez nagyon jó és erős mixerre van szükség. Akkor jó, hogyha a mixert kihúzzuk csúcsot tudunk húzni belőle és úgy is marad. Ezt a receptek dszisza oldalán találtam. Isteni finom piskóta és nagyon könnyű, puha. 


Krém:

1 csokis pudingpor, 0,3 l tej, cukor ízlés szerint, kb. 200 g ( ezt sajnos pontosan nem tudom, mert én már ránézésre csinálom, de legközelebb le fogom mérni ), 200 g mogyoró, 1 vaj, pici olaj

A pudingpor a tejben elkeverjük és hozzáadjuk a cukrot, majd megfőzzük. Hagyjuk kihűlni, majd a kihabosított vajhoz keverjük. A pörkölt mogyorót kis olajjal aprítógépben finomra őrölöm, az olaj azért kell, hogy mogyoróvaj szerű masszát kapjunk. Ha kész hozzákeverjük a krémhez. Ha kész a piskótát 3 felé vágjuk és megtöltjük. Krémmel körbekenjük. Csokoládéganache-al leöntjük és felvert csoki ganache-al díszítjük. Megszórjuk tört mogyoróval. A csoki ganache receptjét itt találod.

Próbáljátok ki ezt a tortát és írátok meg hogyan sikerült, kíváncsi vagyok rá. Kellemes sütögetést kivánok és jó étvágyat hozzá.                                                                                                


                                                                                  Sugar Fantasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése