Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. július 7., hétfő

A negyvenmilliós torta, amit 2x sütöttem meg....





Pénzköteg tortaTörtént ugyanis, hogy barnacukros tortára lett volna szüksége a kedves ismerősömnek, meg is vettem és kikészítettem. A torta brutális étcsokis volt és szépen megcsináltam. Amikor kezdtem utána elrakodni akkor vettem észre, hogy a barnacukor mind ott maradt, rájöttem, hogy fehér cukorból csináltam. Hosszas fontolgatás után úgy döntöttem ezt mégegyszer el kell készítenem. Meg is csináltam, de erről a második verzióról nem csináltam képet. Azért 40milliós, mert az volt ráírva. Étcsokoládés ganache-al volt töltve a csokoládés piskóta.  A linkre kattintva meg is nézheted a receptet. A kedves úriember végül úgy döntött, hogy elviszi mindkét tortát. Amúgy ez egy ilyen nap volt, a cicás tortához véletlenül cukormentes piskit sütöttem, ami annyit jelent, hogy full cukormentes, szóval kifelejtettem belőle. Hát ennél diabetikusabb nem is lehetne. De aztán megoldoddam így hát végül jó lett . Nem tudom, biztos a meleg teszi, hogy hava raktam a fejem? Ilyen még sosem fordult velem elő. Veletek történtek már hasonló bakik? Kommentben várom miket követtetek el a tortákkal. Szép napot kívánok


                                                                                    Sugar Fantasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése