Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. július 11., péntek

Joghurtos- tejszínes erdei gyümölcshab

Joghurtos erdei gyümölcs hab

Ma egy erdei gyümölcsös tortát csináltam és maradt ki egy kis fagyasztott gyümölcsöm és tejszínem is, így hátgondoltam készítek belőle egy könnyű, nyári gyors finomságot. El is fogyott gyorsan.


Joghurtos erdei gyümölcshabHozzávalók:

250 ml meggle tejszín, 1 fehér joghurt, cukor ízlés szerint, vaníliás cukor, 2 marék erdei gyümölcs

A tejszínt és joghurtot a cukorral összemixereljük, ha túl lágy adhatunk hozzá 1-2 habfixálót és a végén hozzákeverjük a gyümölcsöt. Ezt a gyors édességet variálhatjuk bármilyen gyümölcsel, túróval vagy saját elképzelésünk szerint. A végén a pohár aljába szórtam pár szem gyümölcsöt, habzsákból a habot rányomtam és megszórtam gyümölcsel.

Erdei gyümölcs
http://www.fotozz-alkoss.info


Hát nem egy torta, de annál finomabb és gyorsan elkészíthető desszert. A lányomnak is nagyon ízlett, csináltunk is róla képet. Igari gyerekeknek való finomság. Próbáljátok ki, szerintem nagyon fog ízleni, jó étvágyat hozzá.

                                                                                         Sugar Fantasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése